Wednesday 22 May 2013

Shopping with mama .

Bismillahirrahmanirrahim..Assalamu'alaikum : )
Few days ago, I'm going to get stuffs for hostel with ma mum .
At last, I've make decision which path would I take .Hrmmm.yes, of course matrics. Only less than a week left for me to stay at home .It's a bit sad but I've been to a boarding school before, so I've get used to it lhaa .Tau tak pergi shopping ape ?yeah .semua benda penting of course..last Thursday ,we flew to our beloved IOI mall ..motif ?hrmm .mencari tracksuit banyak2 .huhu ..almaklumlah, before this I love to wear slack je..but takkan nak ber'kokurikulum' by wearing slacks, kann ?pelik pulak .then, dah sampai, cari cincin ^^
bukan cincin couple, tunang, kahwin, or whatsoever..Cincin from ma mum as a gift .bhahaha.. Gift for what exactly ?hmm .for me coz I got offers from university kott. But if it's bcos SPM's result, dah dpt hadiah lain..hee : ) okay then, wanna see my ring huh ?
cantik, kann ?jealous tak ; )

yeah, bought it from TOMEI ..
and, nak tau tak..chinese kat TOMEI ni perghhh~ mencuci mata lah aku .comel gila kott, layan baik je ^^ his name is Wong Kar Kent.hew.hew..stalker betul aku nihh. actually, tak okay. I'm not that over-curious stalker but his name is on receipt .dah terbaca, teringat pulak nama dia.. conclusionnya, kalau korang berkesempatan dtg ke IOI mall, then go find TOMEI and you'll meet him. very2 nice and cute. but DON'T come with bare hands kann ?bawak lerr duit beli barang kemas .LOL .moreover, gold's price dah turun tau skrg..Remember when ma mum bought her bracelet on March ,harga dalam RM 180+/g but skrg dah jadi RM160/g precisely. rugi tak beli skrg. hua hua. promote pulak..
Okay, settle 'bout those gold thing, dah habis berjam-jam di TOMEI, then kami pergi lahh ke AEON.. aikk? weird tak mama ?why there are so many people hah today ?tetiba, I saw 'MEMBER'S DAY PROMOTION on 16th May' lahh, lupa pulak..members day lahh today ..memang gila packed, jammed lahh .huhh~ regret pulak.but okay, what! Got many offers on that day lahh.From finding tracksuit, dah jumping to shoes area.. ape lagi, 'pau' lahh mama , beli sport shoes.. hew.hew.hew.kasut kulit ?ermm. dah beli dahh before this, so tak payah lerr~then mama beli la seluar KIKO yang offer banyak tuhh for my lil bro..haha.ini lahh padahnya bila wanita bershopping..from other thing,then to the other,then to the other lagi..hmm..macam nak borong satu AEON tuhh : )
Got this AMSDEX shoes with 70% off .gila murah lahh : )
buruk ?memang pon but colours yang lain lagi buruk..pink,pink,pink and pink!!buurrrr~kalau other than pink, it's surely for boys/men ..okay, pity me, kann?takpe lahh asalkan ado~
next, nak cari comfoter, cadar bagai.. but not a single one suits me .tak suka..hmm, so kena fly ke tempat lain lahh nak cari semua tu, then ma lil bro asked me to accompany him main cars racing game..huhu~ then macam hantu dah got into me, apa lagi ..jomm!habis dalam 2 round race with him..  then terus balikkk~
penat gila kot bukan sebab banyak jalan but sebab ramai orang. so what ?apa kaitannya ?tak tahu~
Okay guys, will continue with part 2 bila dah rajin lah sangat..
daa~ so long,
missRABBIT ^_^

No comments:

Post a Comment