Sunday 9 December 2012

Huuuhh..I'm tired.

Bismillahirrahmanirrahim..
wow!I'm really 10000x tired today!
tired? why?mengapakah missRABBIT?
sebab hari nih penat gile exploring tutorials for making my beloved blog to become MORE POWERFUL!!
eh!sorry,wrong script.maaf.
exploring tutorials for making my beloved blog to become more beautiful and readers can view it with many kind of weird things.H AHA.
takdelah..just trying to make my blog become more attractive lah sgt ! : )


hmmm. anyway, a very BIG THANKS to this blog..
It's really help a lot.so, kepada sesape yang baru sgt berjinak-jinak dgn blog macam saya,
then I recommend that blog for you : ) trust me, it helps a looooot : )
for example : saya buat ayat b'gerak kt tab menu, add shoutbox, 'pintu masuk blog' , and so on.
almaklumlah..dah jadi macam full-time blogger pulak sebab menghadap lappy for 24 hours.
haha.bahasa rojak ; )
penat mata nih tak habis lagi. dah pukul 11:55 p.m..
time to enter the 'DREAM WORLD' , dunia yang dijelajahi tanpa sedar .

kay lhaa,

gotta sleep now (woooaahhhh_yawning lah kononnye)
missRABBIT^_^

No comments:

Post a Comment